Coreea de Sud: utilizarea alimentelor bio-imprimate pentru o industrie alimentară durabilă

Gigantul sud-coreean din domeniul bio și alimentar CJ CheilJedang a semnat un acord de dezvoltare cu compania de inginerie biomedicală T&R Biofab. Colaborarea va implica producția de alternative la carne cu ajutorul imprimării bionice 3D. 

T&R Biofab utilizează tehnologia de bionotipare 3D pentru medicina regenerativă în vederea dezvoltării țesuturilor artificiale. Parteneriatul ar extinde capacitățile lor de imprimare bionică, cu alternative la carne și alte alimente bioimprimate care ar depăși alimentele tradiționale pe bază de plante în ceea ce privește gustul, textura, aspectul și valoarea nutritivă. 

Ei sunt încântați lucreze cu o putere globală din industria alimentară precum CJ CheilJedang. Se așteaptă ca această colaborare redefinească alternativele de carne ale viitorului. Ei sunt încântați tehnologiile lor dezvoltate pentru sănătate pot avea un impact asupra dezvoltării și sustenabilității altor industrii, inclusiv a industriei alimentare. 

Cooperarea nu este surprinzătoare, deoarece în ultimii ani ceva s-a “mișcatcu adevărat. Deocamdată, revoluția este legată în principal de companiile israelieneimprimarea bionică a cărnii și a peștelui din ingrediente de origine vegetală. Cooperarea companiilor sud-coreene în acest domeniu este un alt semn nu este vorba de un fenomen marginal, ci de o tendință care se dezvoltă lent. 

În 2020, piața alimentelor pe bază de plante a avut o valoare de 24,9 miliarde de dolari și se preconizează va ajunge la 162 de miliarde de dolari până în 2030. Cea mai serioasă provocare este atingerea valorii nutriționale a alimentelor de origine animală. Imprimarea de alimente comestibile din carne, pește și alte celule de imitație animală crescute în laborator nu s-a dovedit a fi comestibilă, cu atât mai puțin a avea același gust sau un gust mai bun decât cel allucrurilor reale“. 

CJ CheilJedang investește masiv în dezvoltarea tehnologică pentru a asigura surse de hrană durabile pentru viitor. Brandul său, găluștele PlanTable pe bază de plante, este vândut în țară și în străinătate. Marca sa de băuturi Altive, de asemenea pe bază de plante, a fost lansată cu un program de înființare internă. Acum vor treacă la nivelul următor.